Zpětné odkazy

Nepleťme si vybudování základního odkazového portfolia s pravidelným linkbudingem.

Registrace neboli zápis do katalogů patří mezi nezbytné formy vytváření zpětných odkazů, jedná se o jeden ze základních stavebních kamenů SEO optimalizace webu a první a základní techniku linkbuldigu..

K zápisu zpětných odkazů máme dvě možnosti:

1. Nákup zpětných odkazů. Jedná se o strojové zápisy do katalogů a tím je cena příznivější než u druhého typu zápisů, ale od toho se ovíjí i kvalita zápisu webových stránek do katalogu.
2. Ruční registrace do katalogů bez použití automatických aplikací a robotů. Každý takový zápis je mnohem cennější a Vaše webová stránka získá opravdu hodnotný zpětný odkaz.

Portfolio zpětných odkazů by mělo odkazovat tyto typy zpětných odkazů:

1. Všeobecné
2. Firemní
3. Zápis na Seznam, google…
4. Tématické odkazy
5. Zahraniční
6. S brandem v anchor textu
7. Dočasné

Jak zápis do katalogů probíhá?

Pro zařazení webové stránky do katalogu je třeba se registrovat do příslušné kategorie v daném katalogu. Po zkontrolování administrátorem je záznam přidán do katalogu, některé katalogy Vám schválení zápisu potvrdí emailem, jinde musíte zápis později zkontrolovat ručně.

Záznam v katalogu musí obsahovat :

1. Titulek neboli název
2. Popisek webové stránky cílený na klíčová slova
3. Webovou adresu
4. Klíčová slova (ne u všech katalogů povinné)
5. Emailovou adresu, případně telefon
6. IČO u firemních zápisů
7. Adresu podnikatelského subjektu u firemních zápisů

Každý katalog má jiné kritéria, aby byl odkaz schválen. Může se jednat o délku textu omezeného určitým počtem znaku, protislužbu ve formě umístění zpětného odkazu nebo poplatku za umístění odkazu v katalogu. Spousta českých i zahraničních katalogů s kvalitní autoritou nabízí registraci zdarma.

Co jsou zpětné odkazy