Podpůrné weby a microstránky (microsites, ministránky, miniweby)

Jaký je rozdíl mezi microwebem a podpůrnou stránkou

Microweby

Microweby jsou specializované stránky o 3 až 5 podstránkách s jednoduchým designem, jejichž hlavní úlohou je prodat konkrétní službu nebo výrobek či jednorázové propagace mimořádné obchodní akce a zároveň podpořit váš hlavní web. Může se jednat například i o fórum.

Podpůrné stránky

Podpůrné stránky jsou vytvářeny za účelem podpory vašeho hlavního webu. Jde o účinný SEO nástroj, který vám může zajistit lepší pozici ve výsledcích vyhledávání, jejich charakter je většinou informativního rázu. Dle klíčových slov je lze cílit na přesně vybraný sekment trhu.
Mikrostránky jsou vytvářeny i za účelem vytvoření si vlastní sítě jako vlastní zdroj kvalitních tématických odkazů.
Účelem sítě je i to, aby obsah zaujal vaši cílovou skupinu a ta se díky zájmu o informace či zboží dostala na váš hlavní web.
Obecně platí, že je mnohem snazší předstihnout konkurenci s kvalitní minisite než s kategorií e-shopu, díky algoritmům vyhledávačů. Obě můžou propagovat stejný výrobek, ale minisite na to má mnohem větší prostor.

Co musí z hlediska SEO microweb a microstránka splňovat

Nenechte se zaskočit názvem micro, web musí být vytvořen a musí s ním být nakládáno jak s plnohodnotným webem. Jinak je veškeré úsilí naprosto zbytečné a ke zvýšeným pozicím Vám nepomůže.

Základní stavební prvky microwebu a microstránky

  1. Účel
  2. Kvalitní obsah
  3. Odkazy na hlavní web musí být přirozené
  4. Kompletní SEO
  5. Linkbulding