Analýza klíčových slov je základní kámen pro každou webovou prezentaci, která má být optimalizována pro vyhledavače. Fráze, kterou slyšel asi každý, ale co to v praxi znamená?
Co je klíčové slovo
Klíčové slovo je to magické slovo nebo fráze, které uživatel napíše do vyhledávače, když hledá, co nabízíme. Zajisté svůj obor znáte a víte, jaká slova by to měla být. Ale opravdu je uživatelé hledají? Nejsou na ně moc technická či slangová? Jak konkurenční jsou a jaký je objem jejich hledanosti? Na jaká podobná slova vyhledávají váš obor nebo zboží? A jaká používá konkurence? Na jaká klíčová slova přichází na váš web a jsou to ta správná? Na všechny tyto otázky a mnoho dalších dává odpověď právě tato analýza.
Kdy je vhodné analýzu klíčových slov používat?
Stále.
Při úpravě či tvorbě meta tagů kam spadají titulky, popisky, nadpisy a obrázky.
Při tvorbě či úpravě informační architektury webu.
Při tvorbě či úpravě obsahové strategie.
Při tvorbě kvalitních textů.
Při tvorbě podpůrných webů.
Při linkbuldingu.
Při tvorbě nabídek.
Při práci se sociálními sítěmi.
Při práci s PPC reklamou.
A mnoha dalším.
Proč si nechat vypracovat analýzu klíčových slov?
Pokud cokoliv nabízíte na internetu měli by jste mít přehled, jak si na tom stojí váš web v přirozeném (neplaceném) vyhledávání. Na jaká slova, kolik uživatelů a odkud na něj přijdou. Jaké jsou současné pozice na vybraná klíčová slova. A jaká je konkurence. Pokud odpověď neznáte nebo s ní nejste spokojeni, kontaktujte mě.