PR / SEO články

Jejich název je odvozen od Public relation což jsou vztahy s veřejností a to již samo napovídá, že se jedná nástroj marketingové komunikace.

PR článek si můžete představit jako libovolný článek na vašem oblíbeném obsahovém serveru. Ten se od PR článku vůbec neliší formou. Na rozdíl od běžného článku je ale PR článek reklama, která se dojem objektivity snaží pouze navodit.

Lze ho využít zejména na serverech s úzce zaměřenou cílovou skupinu. Zvyšuje se tak pravděpodobnost, že PR článkem oslovíte relevantní uživatele.

Výhodou PR článku je malá agresivita. Uživatelé tuto reklamu nevnímají negativně. Pozitivní mohou být také dopady získaných relevantních zpětných odkazů na optimalizaci webu pro vyhledávače.

Každý PR by měl obsahovat

  1. Hierarchii informací
  2. Vztahy a vazby článku na ostatní články
  3. Pojmenování sekcí a kapitol
  4. Správné členění informací do kapitol
  5. Obrázky v textu

Výhody PR článků

  1. Získáte kvalitní zpětné odkazy pro web či e-shop
  2. Zvýší se návštěvnost vašich WWW stránek
  3. Podpoříte branding vaší společnosti

Proč psát PR články jako SEO články

SEO články na autoritativnějších webech mohou posloužit jako spamindex. Jednoduše vaše články cílené na long tail zaberou v přirozeném vyhledávání přední pozice. Tím odstřihnete konkurenci, zvednete o povědomí o vlastní značce a postupně sesbíráte potenciální zákazníky.

PR články jsou stejně jako inzerce ceným marketingovým nástroj, ale z hlediska linkbukdingu je to cenný zdroj dočasných odkazů.