České-bylinky.cz
Začátkem září 2017 uzrál čas na první vlastní eshop. A protože ráda znám veškeré aspekty své práce, a tím pádem možnosti, úskalí a problémy na které ve své práci s klienty kteří mají eshop narážíme, poprat se s eshopem od A do Z sama. Od nalezení dodavatelů, přes postavení shopu, branding až po marketing.
Ve chvíli kdy jsem řekla postaveno, jsem ještě ten večer zahájila práci se sociálními sítěmi, které jsem si již nějakou dobu na projekt připravovala. Do rána se mi předchozí práce zúročila 6 objednávkami a uživatelským zátěžovým testem, kdy jsem měla k dispozici zpětnou vazbu, o kterou jsem požádala. Přes sociální sítě ten večer navštívilo web přes 230 uživatelů.
Po 2 letech práce má shop průměrnou návštěvnost 3000 měsíčně.
Na klíčové slovo sušené bylinky stejně jako sušené byliny je na 5 pozici na google.
Sociální sítě
Facebook:
Instagram: