Napojení na externí systémy
Pokud využíváte více online systémů, bylo by dosti časově i ekonomicky náročné veškerá potřebná data v těchto systémech párovat ručně. Proto pro naše klienty připravujeme napojení na všechny potřebné systémy – data z jejich aplikací a eshopů jsou pak všude, kde jsou potřeba.
XML feedy
XML patří k nejčastějším formám mezisystémové komunikace a přestože pro člověka není přirozeně dobře čitelný, aplikacím tento styl předávání dat naprosto vyhovuje. Pokud tedy chcete produkty z vašeho e-shopu nahrávat do cenových srovnávačů, faktury posílat do ekonomického systému a podobně, je XML komunikace ideálním způsobem, jak tyto procesy automatizovat. Produkty jsou pak na srovnávačích neustále aktuální a faktury ve svém oblíbeném ekonomickém systému vždy najdete nebo je hromadně naimportujete. Jejich ruční přepisování se pak navždy stane minulostí.
Ekonomické systémy
Zkušenosti máme s napojováním ekonomických systémů Pohoda, Altus Vario a WinShop, ale nebráníme se ani dalším řešením. Každý systém má svůj specifický styl komunikace, kterému je potřeba e-shop či jinou online aplikaci přizpůsobit – Pohoda preferuje XML komunikaci, WinShop a AltusVario dávají přednost CSV souborům a jejich ukládání na FTP cíleného serveru. Pomocí správně napsaných scriptů se pak data z jednoho systému přenášejí do druhého v určitých časových intervalech a vy již nemusíte nic řešit.
Platební brány
Ke každému modernímu eshopu neodmyslitelně patří možnost platby online – ať už platební kartou nebo bankovními tlačítky. Platební brány je možno napojit pomocí vlastních skriptů na jakýkoliv systém, v případě populárních řešení jako je PrestaShop již existují hotová řešení, takže je pak napojení na kvalitní platební brány typu GoPay a GP Webpay otázkou několika málo hodin. Výhodou je pak také automatická komunikace s klientem pomocí emailů. Jediné, co zbývá, je zabalit a odeslat zboží.
Sociální sítě
Přestože na poli sociálních sítí dochází k neustálé transformaci, dvě věci zůstávají již poměrně dlouhou dobu stejné – přihlašování přes sociální sítě a sdílení obsahu. Pokud máte webové stránky, jejiž cílová skupina je hodně aktivní na sociálních sítích, byla by škoda web náležitě nepropojit. Uživatelé se pak mohou registrovat do e-shopu nebo upozornit své známé na zajímavý produkt jedním kliknutím.
Pokud jste ve výčtu často napojovaných systémů nenašli, co jste hledali, neváhejte se na nás obrátit – věříme, že spolu nalezneme ideální řešení, ať už se jedná o cokoliv.