Vytvoření a správa Facebook stránky
Facebook má momentálně registrovaných přes čtyři miliónů českých uživatelů. Je to ideální nástroj pro komunikaci s vašimi fanoušky a budování povědomí o vaší značce brand.
Každému marketingovému kanálu, který využívá jakákoliv značka, je potřeba věnovat zvláštní péči. Zvlášť pokud jde o sociální sítě, které nefungují primárně jako kanál akviziční, ale brandový. Facebook je místo, kde se vaše značka/produkt potkává s vašimi zákazníky a fanoušky a tak je k tomu potřeba také přistupovat. Vaše strategie by se tedy měla přizpůsobit pravidlům komunikace na facebooku a zejména vaší cílové skupině.
Ideální je mít připravenou jednotnou strategii připravenou pro všechny online kanály dohromady. Jen tak maximalizujete úspěch vaší online komunikace. To pro vás také rádi připravíme.
Analýza a návrh komunikace na Facebooku
Jako u většiny projektů je důležité mít pořádnou analýzu současného stavu vaší firmy na sociálních sítích.
Co analýza obsahuje
- Nastavení cílů, kterých chceme dosáhnout
- Návrh obsahu
- Jak oslovit tu správnou cílovou skupinu
- Jak propojit facebook vaší firemní stránky s celou
Co správa facebooku zahrnuje
- Vytváření vhodných příspěvků optimalizovaných pro vaši cílovou skupinu
- Příprava grafických podkladů
- Promování marketingových akcí koncovým zákazníkům
- Infolinka / komunikace se zákazníky
Váš facebook účet je vizitkou vaší firmy. Pravděpodobně první, se kterou se potenciální zákazník setká, pakliže se rozhodne vyhledat vás v online prostředí (na internetu). Ke každému obsahu stránky tedy připravujeme originální texty a grafiku v souladu s korporátní identitou vaší firmy.
Spousta firem razí cestu, co největšího počtu fanoušků. My spíše vsázíme na reach (dosah příspěvků) a váš zisk. Správně vytvořené příspěvky totiž mohou mít i o několik stovek procent větší dosah než má vaše stránka fanoušků.
Ukázky komunikace na Facebooku
Ukázka jednodenní kampaně na Facebooku + Instagramu
Ukázka týdení kampaně na Facebooku + Instagram